مشتری گرامی ضمن تشکر از حسن انتخاب شما ، خواهشمند است شرایط  گارانتی را به دقت مطالعه نمایید .

موارد  ابطال گارانتی :

مخدوش نمودن کارت گارانتی

عدم تطابق مشخصات کالا با کارت گارانتی

صدمات ناشی از استفاده در شرایط غیر متعارف و غیر استاندارد یا حوادث غیر مترقبه و صدمات فیزیکی و عیوب فنی ایجاد شده در اثر ضربه ، آتش سوزی، ورود مایعات و سیالات به داخل دستگاه ،  نوسانات برق ، مواد شیمیایی و استفاده غلط ازدستگاه

 تغییر در قطعات سخت افزاری و استفاده از آداپتورهای متفرقه ، آسیب دیدگی پورت های ورودی((USB و وجود آثار تعمیرات توسط اشخاص غیر مجاز

هرگونه ایراد ناشی از بکارگیری نرم افزارهای مختلف و آلودگی به ویروس و روت شدن که موجب اختلال در کارکرد دستگاه می باشد

موارد ضروری :

 

ارائه خدمات گارانتی فقط با در دسترس داشتن کارت گارانتی مقدور خواهد بود .

تشخیص موارد فوق به عهده کارشناسان شرکت خواهد بود .

بخش فنی در قبال اطلاعات موجود برروی دستگاه تعهدی ندارد .

هزینه ارسال قطعه / دستگاه معیوب به مرکز خدمات به عهده خریدار است .

با توجه به تحول سریع در تولید قطعات کامپیوتر ، در صورت عدم موجودی قطعه اصلی ، کالای مشابه با احتساب اختلاف قیمت روز محاسبه خواهد شد .

 

شرایط گارانتی پرینتر

 

۱- اعتبار گارانتی : از زمان خرید دستگاه به مدت یکسال میباشد.

۲- خدمات گارانتی طبق دستور العمل شرکت مهرگان سیستم شامل موارد ذیل نمی باشد.

( تشخیص این موارد به عهده کارشناسان فنی شرکت مهرگان سیستم  میباشد )

    – سرویس و کنترل متناوب دستگاه و تعمیر یا تعویض قطعات به علت استفاده غیر استاندارد از دستگاه از قبیل کارکرد بیش از حد توان دستگاه

    – لوازم مصرفی و مواد مصرفی

    – هد چاپگرها

    – اشکالات ایجاد شده بر قطعات مختلف دستگاه به دلیل دستکاری یا نگهداری دستگاه توسط مراکز غیر مجاز

    – خسارات ناشی از  صاعقه ، سیل ، آتش سوزی ، تهویه غیر استاندارد محیط نگهداری دستگاه، رطوبت و آثارریختن آب در دستگاه ، نوسانات برق ، ضربه خوردگی

      و شکستگی

    – خسارت ناشی از عدم مطابقت کالا با شرایط و استانداردهای مورد استفاده در کشورهای غیر از کشور محل خرید کالا

    – استفاده ازهر نوع مواد مصرفی غیر از مواد مصرفی پیشنهاد شده از طرف شرکت تولید کننده دستگاه

    – شارژ یا پر کردن تانک رنگ و یا تونر خارج از این مرکز

    – استفاده از هر گونه لوازم یدکی ، مواد مصرفی( از قبیل جوهر و کاغذ) غیر استاندارد جهت استفاده از دستگاه که باعث هر گونه خرابی در دستگاه شود .

۳ – مدارک مورد نیاز جهت ارائه خدمات گارانتی

مشتریان محترم گارانتی MSE موظف به نگهداری و ارائه فاکتور خرید ( که لازم است دارای تاریخ خرید ، مدل دستگاه ، شماره سریال و همچنین مهر فروشگاه

باشد همچنین کارت گارانتی که لازم است دارای تاریخ اتمام گارانتی ، مدل دستگاه ، شماره سریال ) به مرکز خدمات پس از فروش شرکت مهرگان سیستم میباشند

لازم به ذکر میباشد در صورت عدم ارائه هر کدام از مدارک فوق ، به مرکز خدمات پس از فروش، این مرکز میتواند از ارائه خدمات گارانتی جلوگیری نماید .